Garantie
Omdat de meeste van de door Posterama geproduceerde producten halffabricaten zijn en onderdeel worden van het eindproduct van de klant, is de continuïteit in kwaliteit en levering heel belangrijk.
Daar is ons gehele bedrijfsbeleid dan ook op gebaseerd. Voor elke machine of medewerker is een back-up en wij testen continu de kwaliteit van onze producten.
Klachten
Dankzij een uitgebreid kwaliteitszorgsysteem ontvangt Posterama zelden kwaliteitsklachten. Over minder dan 1% van de leveringen worden op- of aanmerkingen gemaakt.
Snelle herstelactie
In díe gevallen dat er sprake is van een terechte klacht, kan Posterama ervoor zorgen dat er snel en zonder noemenswaardige vertraging verder geproduceerd kan worden.
100% klanttevredenheid
Posterama garandeert 100% klanttevredenheid. Dit houdt in dat wij altijd:
- produceren op identieke wijze;
- producten leveren die getest en bewezen werkend zijn;
- handleidingen beschikbaar stellen voor verwerking;
- indien nodig onze expert advies en ondersteuning geeft;
- desnoods ter plekke in het binnen- of buitenland;
- een passende oplossing aandragen mocht een product bij nader inzien niet aan uw wens voldoen.
Contact & informatie
Heeft u een vraag over één van onze producten of technieken? Of wilt u een offerte ontvangen?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op.